lørdag 14. august 2010

Skopose med en liten vri


Min mormor skal snart inn å operere en vond hofte. I den anledningen har jeg laget en liten god bedring presang til henne. Kjekk å ha til å fra selskap, på reiser eller når hun skal på trimmen igjen om en stund=D


Denne gangen vrengsydde jeg posen istedet for å sy sammen fôr og ytterstoff med skråbånd som jeg pleier. Posen er sydd av deilig mørkeblå cord som jeg har funnet i et av min mors skaper,og stammer nok fra den tiden hun sydde klær til oss. Den er fôret med mørkeblå bomull, og det søte skråbåndet kjøpte jeg i Gdànsk i Polen tidligere i vinter.


Ønsker dere en trivelig lørdag, og en fin sensommer =D

3 kommentarer:

Libe sa...

Hoppas det går bra för din mormor med operationen. skopåsar är himla praktiskt. (men vad är "trimmen" för något ? *nyfiken*) :)

kaoz sa...

Takk snille du=) Det blir godt for henne å få gjort det nå stakkar for hun har så mye vondt og klarer nesten ikke å gå.

Trimmen er gymnastik for eldre =)

Luna design...... sa...

Håper det går bra med mormora di.
Den skoposen ble kjempesøt, den blir hum nok glad for.