søndag 4. desember 2011

Julemarked

Fredag og lørdag denne helgen sto Kristin (jeg anbefaler en titt på bloggen hennes Unik) og jeg på det Kulturelle Julemarkedet i Sandefjord. Det var første gang for oss, og det var utrolig koselig å stå sammen. Vi hadde litt forskjellig klær og smått til barn, og litt småting til voksne. Tusen takk til alle dere som var innom oss, og for fine tilbakemeldinger :) Her er noen bilder av boden vår fra første dagen når vi rigger oss til-




- , og noen bilder av ting jeg hadde med:


Mammoluer i ull, og fòret med fleece.


Halser til voksne og barn i ull, fòret med fleece.


Halser til barn og voksne i jersey, velur, interlock og fleece.









Ullkjoler i str. 3 og 4 år.


gensere i 3og 4 år.

Stoffer fra: textart, cetho design, stoff og stil, og mjuka tyger.

8 kommentarer:

Helle sa...

Oi, ser ut som om du virkelig hadde et anselig utvalg med deg. du må virkelig ha vært aktiv foran symaskinen. Håper du fikk respons på de flotte varene dine.

Ingrid sa...

Å, så mye fint du hadde med! Mammoluene ser så artige ut! Kan jeg spørre hvor du har mønsteret fra? Har du laget det selv, eller er det mulig å få kjøpt et sted?

Libe sa...

Vad roligt att du stått på julmarknad , hoppas att det gick riktigt , riktigt bra :) erat stånd ser jätte fint ut.

Kristin sa...

Takk for en flott helg!

kaoz sa...

Takk alle sammen! Det var veldig kjekt og ganske skummelt synes vi, men etter hvert som vi fikk besøk og skryt var det bare kjekt :D

Ingrid: Mønsteret Har jeg kjøpt hos Mammo, http://www.mammodesign.blogspot.com/ Hun tar 120kr for mønster på 5 str. fra 4mnd til 6 år, og da har man også lisens til å sy for salg. Jeg kjøpte gjennom pm på sykroken, men du kan sikkert ta kontakt via bloggen:

Kristin: Takk i like måte <3

Ingrid sa...

Tusen takk for hjelp! Jeg fant det ut faktisk, og har sendt henne mail:)

Hobbymegher sa...

Du verden så masse flott du hadde med!! Mammoluene er jo bare kjempefine!
Håper salget gikk strålende!

Klem fra Lille-T ;)

Tråkleguri sa...

Hjelpemeg så mye flott dere hadde!!

Håper salget gikk strykende ;)