mandag 15. august 2011

Syk symaskin og Pippi-vilje :D

Symaksinen min trengte sårt en service så nå er jeg maskinløs noen dager. Håper den kommer hjem til helgen frisk og rask :)

I mens bruker jeg anledningen til å rydde litt i stoffene på syrommet, og til å strikke. Som dere vet har jeg holdt meg til små og enkle prosjekter som luer, skjerf og sjal... men etter mye inspirasjon fra Helle, har jeg tatt sats og hoppet i noe større :D

Topp til meg selv, som skal bli seende sånn ut om alt går etter planen :P

Bildet har jeg lånt hos ull.no hvor man kan laste ned mønsteret gratis.
Jeg har byttet ut bomullen med tynn alpakka, og strikker på pinne 7 så heldigvis så ser jeg at det er fremgang hihi ;)


Takk til alle som titter innom bloggen min, og tusen takk for alle koselige kommentarer!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!

Libe sa...

Vilken härlig blå färg. Att ha en stickning på gång är alltid avkopplande :) ska bli kul att se den färdig.

Singh sa...

Ser mycket lovande ut!

Helle sa...

Så hyggelig å kunne være til inspirasjon. Med pinne no 7 har du gode muligheter til å få ferdigstilt arbeidet ditt, og dermed er det lettere neste gang, og gangen etter der... Med Pippi-vilje bare må dette gå bra!

Hannelt sa...

Det blir spennende å se! Fordi jeg selv er så lite begavet på strikkeområdet blir jeg mektig imponert over dere som kan både strikk og sy!