fredag 14. juni 2019

Powerdress

Sommeren har latt vente litt på seg i år, men når den kommer skal jeg og kjolen min være klar!


Liker  veldig godt snittet på denne kjolen, det er samme mønster som fargesplashkjolen, og er fra boken nostalgisk søm (hvitveiskjole)

Leggene i halsen gir kjolen litt ekstra, samtidig løser det enkelt passformproblemet jeg ofte får med utringningen pga stor byste. Midjesømmen og a-skjørtet trekker fokuset der jeg er smalest og kamuflerer hofte og mage

Det er sjelden jeg blir så sykt fornøyd med ferdige mønster, men på akkurat dette har jeg faktisk ikke endret på noen ting. Det er så gøy å ha et go to mønster som er et kjapt prosjekt du vet blir bra. Blir flere av denne etterhvert med andre ord ;)

Stoffet er en bommullsjersey, og noe av det kuleste jeg har sett. Den eneste grunnent til at jeg klarte å sette saksen i det er at  jeg har sikret meg et par meter til...

Ingen kommentarer: