søndag 25. april 2010

En liten oppdatering, og to herligheter;)

Det har ikke blitt så mye søm som jeg skulle ønske den siste tiden.=(
Jeg holder på med en sommerkjole, og håper jeg snart kan oppdatere med den..

Må bare vise dere disse to herlighetene som jeg bare ikke klarte å motså.. Synes de er så fiine, og blir glad av å se på dem=D
Det tøffe stoffet med robotene på har jeg kjøpt hos cethodesign, deilig og myk interlock. De kule uglene er babycord, og er kjøpt hos textart=) Gleder meg til å sette saksen i disse, og sy!

Ha en fin søndagskveld=)





3 kommentarer:

citten sa...

Hihi, så herlige!
Skal bli gøy å se hva som blir av dem, og enda gøyere å se på kjooole :))

Anonym sa...

Ugglorna var jätte fina! Lycka till med kjolen!

Singh sa...

Läckra tyger :-) nu väntar vi på att få se kjolen!