onsdag 24. april 2013

En ny kompis :)

Jeg har lenge ønsket meg en covermaskin. En luksusmaskin som ville gjøre arbeidet med å legge opp plaggene jeg syr til en lek. Som sagt luksus, og ikke noe man MÅ ha, men lyst på den hadde jeg likevel..
I begynnelsen av mars hadde jeg bursdag, og da fikk jeg ønsket mitt oppfylt :) Er jeg ikke heldig!!

Før nå har jeg bare lekt meg litt på prøvelapper, blitt kjent med den liksom. Men nå har jeg altså lagt opp min første topp med den nye maskinen :)


Enkelt snitt fremhever det tøffe stoffet


Her er herligeheten!!
 Blidet er lånt av visyr.no hvor maskinen er kjøpt.




Helt til slutt to rundtomkring skjerf i jersey. Det røde er til meg selv og skal matche de nye tøffe røde joggeskoene mine :)

Alle stoffene er jersey, og er kjøpt hos Schröder Mode i Rotterdam


1 kommentar:

Helle sa...

Covermaskin var helt nytt for meg. For en som syr mye i jersey er det helt sikker nesten et must. :)

Fint så det ut i alle fall. Grattis.