fredag 23. mai 2014

En nødvendighet

Selv om det i år er veldig trendy med joggebukser, føler jeg meg ikke helt komfortabel med å gå ut blant folk i en. Enkelte ganger er det likevel mer praktisk enn skjørt eller jeans, og jeg trengte plutselig en joggebukse raskt. Tanken på å dra ut å kjøpe en fristet ikke og siden jeg hadde stoff på syrommet fant jeg ut at det var like greit å sy en, da fikk jeg også den passformen jeg ønsket.


enkel sort joggebuske 

fant ut at det er greit med lommer og sydde i stikklommer


  fotografen min var opptatt så det ble et dårlig actionbilde i skittent speil (beklager), 
men dere får vertfall et inntrykk av passformen :)

Myk isoli i bomull fra Hilco, kjøpt hos schröder modestoffen i Rotterdam

1 kommentar:

Libe sa...

Härligt ! när man får det som man vill :)