tirsdag 27. mai 2014

Lilla jerseykjole

Sist jeg var en tur i Stavanger fikk jeg til en etterlengtet tur til Textart på klepp. En herlig stoffbutikk med spennende utvalg av glade stoffer. Hege, damen som eier og driver butikken designer også egne stoffer, og har designet stoffet med hjertene på.

Min mor falt for disse stoffene sammen, og jeg tilbød meg å sy en sommerkjole til henne. Dukken fyller ikke ut brystpartiet og gir ikke riktig bilde av kjolen. Sømmen skal være under brystet og den skal ikke være sidere midt fremme ;) Den er dessverre for liten til meg så jeg får ikke tatt actionbilde.




ensfarget rygg


nærbildet av det fine hjertestoffet

Bomullsjersey fra Textart

4 kommentarer:

Siddis back home sa...

Så nydelig! Den butikken har jeg aldri hørt om, må nok finne mer ut av den… Ha en flott langhelg hos deg!

Helle sa...

Skjønner godt at moren din falt for stoffene. Fin kombinasjon i en søt modell. Synes det var veldig snilt av deg å sy en kjole til henne. H:)

Libe sa...

Jag tror din mamma blir väldigt nöjd :) snygg klänning , som ingen annan har.

SiriR sa...

Så fin kjole, sikker på mammaen din kommer til å bli glad for den:)